Hemma.

Nu är jag hemma från jobbet och kommer hem till en kaotisk stuga...
Jag och min kära syster håller ju på att renovera om lite, så vi har målat hela stugan vit ( Inuti ) och därför har vi vart tvugna att ställa allt huller om buller :P
Vilket inte är så kul då jag tycker om att ha ordning och reda omkring mig. Men imorgon ska min kära syster åka till ikea och köpa hyllor som vi ska sätta upp så vi kan få lite ordning.

Sedan på måndag när jag får min fjuttiga lilla lön ( får bara nio tusen denna månaden :( ) så ska vi åka dit igen och köpa lite små inredning.

så här ser i allafall stugan ut nu :(




Kommentarer
Postat av: Mamma

Stugan blir nog fin tillslut ;) Kram på er å god natt !!!!!

2010-09-24 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0