Smink!

I brist på annat tänkte jag visa vad som finns i min sminkväska.
Det är ju något av en kär ägodel hos en tjej om jag får säga det själv. Något som kanske används flitigt?

Det mesta är ju från H&M, jag tycker det sminket är helt okej och jag fattar inte varför man ska lägga ner så mycket pengar på smink som ändå tar slut. Typ foudation? hallå ovärt!
Men jag bara älskar false lash mascaran alltså, lätt värt köp. Och sen den lilla ögonskuggpaletten från H&M är också en gåva från ovan ;)



Enjoy.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag 'lskar dig gumman kram

2010-10-06 @ 21:59:36
Postat av: jenna

Tack så mycket :)

Jag har tagit fotona på The studio,

"modell för en dag" :)

2010-10-06 @ 22:53:31
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0