bläää

Jag är helt död vaknade nyss.. Inte så himla nice alltså.
Men jag har ringt till den där andra chefen men det var ingen som svarade så jag ska se om jag kan hitta ett annat nummer så det går lite snabbare.

Så nu är det bara idag och imorgon kvar sen jobbar jag lördag och söndag :(
Men när helgen är över ska jag flytta :D Känns så himla bra faktiskt :)
Jag tror att jag och Benjamin kommer att komma bra överrens. Eftersom vi känner varandra såpass bra innan. Skulle ju inte flytta ihop med vem som helst :P

Vad tror ni läsare, tror det kommer gå bra för mig att flytta eller tror ni jag fortfarande kommer shoppa upp alla mina pengar? :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du ser väldigt annorlunda ut på din header än andra bilder på bloggen :P



Var med i min konst tävling som börjar på Måndag! :D



http://enjaveltill.blogg.se/2010/october/tavling-2.html#comment

2010-10-07 @ 15:10:12
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0